Project Description





Descrierea Proiectului:
Companiile sunt ca oamenii. Din cand in cand simt nevoia sa se innoiasca, sa-si redefineasca stilul si sa-si reconstruiasca imaginea, in concordanta cu noile convingeri. Sau doresc sa fie in pas cu trendurile. Ori pur si simplu vor ceva nou. Diferit.
La baza acestui proiect de rebranding au stat toate aceste motive, iar noi am avut mai multa libertate de creatie ca oricand si am folosit-o; materialele de identitate (rollup-uri, bannere, carti de vizita, flyere, volante, stand de prezentare) si ambalajele ne sunt martori.
Provocarea a fost sa-i construim clientului o noua infatisare, unitara si pe masura valorilor dupa care se ghideaza.
Ne-am dorit sa exprimam simplitate, eleganta si vioiciune, inspirandu-ne din spiritul jucaus al animalelor de companie si calitatea produselor oferite de clientul nostru. Pentru a realiza acesta lucru, am creat designul de ambalaj in zona “flat design”, cu fonta plina la culoare si nuante vii, in contrast cu fundalul negru.
In privinta diferentierii tipurilor de produse, am optat pentru siluete colorate, iar variatiunile de gri pe fundalul negru au aparut pentru a completa imaginea de ansamblu si a pastra coerenta de stil.
Discrete si de efect, cuvintele exprima trasaturile definitorii ale prietenilor necuvantatori: playfull, joyfull, healthy, happy, good, asa cum ne bucuram sa-i stim intotdeauna.
Client:
CAN 2000